Imprezy

Jeśli szukasz idealnego miejsca na wesele Zajazd Harasówka to doskonały wybór, który z pewnością spełni twoje oczekiwania. Tutaj zorganizujesz duże przyjęcie weselne oraz kameralne imprezy w gronie rodzinnym i przyjaciół. Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego powinieneś skorzystać z naszej oferty przeczytaj informacje zawarte poniżej. Jeśli jednak te informacje okażą się niewystarczające dla Ciebie, zapraszamy na dobrą kawę i rozmowę z naszym ekspertem ślubnym.

Dlaczego my ?

 

Doświadczenie i profesjonalizm

Od ponad 20 lat zajmujemy się organizacją wszelkich imprez okolicznościowych. Bogate doświadczenia oraz profesjonalizm w działaniu pozwoliły nam stać się ekspertami w branży ślubnej. Zrealizowaliśmy dużą liczbę różnego rodzaju imprez od tradycyjnych przyjęć weselnych po niestandardowe imprezy. Klient wyznacza swoje oczekiwania a my dopasowujemy format i budżet imprezy do jego potrzeb. Przygotujemy dla Was spersonalizowany plan oraz wyposażymy Was w wiedzę profesjonalistów. Na każdym etapie waszej przygody z organizacją wesela będziemy w stanie Wam pomóc i doradzić. Poprowadzimy Was bezboleśnie przez cały ten proces za rękę .. aż do dnia ślubu. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że za to wsparcie nie chcemy od Was żadnego wynagrodzenia 😉

Stylowe sale bankietowe

Nasze sale bankietowe oprócz przyjaznych i stylizowanych wnętrz w zależności od rodzaju i ustawienia stołów mogą pomieścić od 30 do 150 osób. Wielkość oraz sposób organizacji wesela ograniczony jest tylko Państwa wyobraźnią. Impreza może być przygotowana na stołach okrągłych lub w dowolnym ustawieniu stołów prostokątnych. Na szkolenia i małe spotkania oferujemy sale konferencyjne na 25 oraz 30 osób. Aby zapewnić Państwo komfort podczas letnich upałów wszystkie nasze sale są wyposażone w klimatyzację.

Spersonalizowana Karta Dań

Potrawy z naszej kuchni oraz niepowtarzalne menu są w stanie zaspokoić gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Czeka Was wyjątkowe kulinarne doznanie.  Karta menu przygotowana przez Naszego Szefa Kuchni to smaczne i wyszukane potrawy, serwowane w ilościach które zaspokoją apetyt gości. Przykładowe menu do pobrania tutaj.  Na życzenie klienta przygotowujemy indywidualne menu uwzględniające gusta kulinarne oraz ewentualne wskazówki zdrowotne i dietetyczne.

Zaangażowana obsługa

W trakcie imprez zapewniamy profesjonalną i dyskretną obsługę, która jest kluczem do Państwa zadowolenia. Nasz personel jest  przeszkolony i przygotowany do obsługi imprez o najwyższych standardach. Zawsze jesteśmy gotowi do służenia Wam i Waszym gościom. Ilość personelu obsługowego dopasowujemy zawsze do Waszych potrzeb, tak aby zapewnić minimalny czas obsługi. Uśmiech i uprzejmość naszych dziewczyn na pewno Was zachwyci.

Przyjazne miejsce i otoczenie

Obiekt nasz zlokalizowany jest na obrzeżach miasta Gniewkowo w połowie drogi pomiędzy Toruniem a Inowrocławiem. Dogodny dojazd z tych miast zajmuje maksymalnie 20 minut. Przy obiekcie znajduje się duży ogród weselny z fontanną, ławkami, wypielęgnowaną roślinnością oraz miejscem do biesiadowania. W okresie letnim ogród jest doskonałym tłem do niezapomnianych zdjęć, oraz może posłużyć jako miejsce ceremonii ślubnej. Na terenie przyległym do zajazdu znajduje się wydzielony plac zabaw dla dzieci. Tam Wasze pociechy mogą się pobawić pod okiem opiekuna dając Wam przy tym chwilę wytchnienia.

Zakwaterowanie i odpoczynek

Wasi goście, którzy często przybywają do Was z daleka mogą skorzystać z wygodnych pokoi  w naszym obiekcie. Nasze pokoje  reprezentują standard 4*. Każdy z pokoi wyposażony jest w komfortowe łóżka, meble, telewizor, Wi-Fi oraz w osobną łazienkę. Dysponujemy pokojami 1, 2 oraz 3 osobowymi. Do dyspozycji naszych gości znajduje się łącznie 80 miejsc noclegowych. Przy obiekcie do dyspozycji gości znajduje się bezpłatny i dozorowany parking.

Dekoracje i aranżacje kwiatowe

W myśl powiedzenia, że nie samym chlebem człowiek żyje staramy się zapewnić aby Państwa impreza miała wyjątkową oprawę dekoracyjną. Wieloletnie doświadczenie, pasja i znajomość trendów w zakresie dekoracji i wystroju pozwalają  na profesjonalne doradztwo oraz wykonanie niezapomnianych dekoracji i aranżacji sal bankietowych. Chcemy aby każda z organizowanych przez nas imprez była wyjątkowa i głęboko zapadła w pamięć Waszym gościom, dlatego każdy szczegół traktujemy bardzo poważnie.


Chciałabym w pełni opowiedzieć o naszym doświadczeniu i możliwościach jakimi dysponujemy ale ten tekst musiałaby liczyć jeszcze co najmniej kilkadziesiąt akapitów oraz kilkaset zdjęć. Zdaję sobie sprawę, że żadne słowo pisane oraz zdjęcia nie przekonają Was do naszych usług. Zapraszam więc na dobrą kawę i dłuższą rozmowę, w trakcie której przedstawię ofertę oraz zaprezentuje salę.

Serdecznie zapraszam

Justyna Borek

Event Manager

tel 502 262 406

back+button

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *